Sunday, October 25, 2015

ပုလင္းအဖံုးထဲက လိေမၼာ္ရည္

ခ်စ္သူတို႔ သက္တမ္းတို၏
မုန္းသူတို႔ သက္တမ္းရွည္၏
ေၾကကြဲ၍ မဆံုးပါ

တင္မိုး - မိုးမိုး(အင္းလ်ား) သို႔ လြမ္းဆြတ္ျခင္း


ေသျခင္းတရားအေၾကာင္း ခဏခဏေတြးဖူးသလို၊ မ်က္ျမင္လည္း ခဏခဏ ႀကံဳဖူးတယ္။ ေဆြမ်ိဳးအရင္းႀကီးေတြ တစ္ႏွစ္ေလာက္ပဲ ျခားၿပီး တျဖဳတ္ျဖဳတ္ ဆံုးပါးကုန္တာလည္း ကိုယ့္မ်က္စိေအာက္တင္..။ ဆိုေတာ့.. ပူေဆြးရတာေပါ့..။ ၀မ္းနည္းမိတာေပါ့..။ ဟုန္းခနဲ ထေလာင္ၿပီး ဟုတ္ခနဲ ျပန္ၿငိမ္းသြားတာထက္ တေျမ႕ေျမ႕ကၽြမ္းတဲ့အျဖစ္က ပိုဆိုးတယ္ဆိုတာ သိပ္မွန္တာပဲ။ ကို Zephyr ေရးဖူးသလို..၊ ကိုယ္နဲ႔ သူတို႔ၾကားက ဆက္သြယ္ထားတဲ့ စြမ္းအင္ ကြန္ယက္ဟာ အားႀကီးရင္ ႀကီးသေလာက္ ခံစားရတာပါပဲ..။ ဆက္သြယ္ထားတဲ့ စြမ္းအင္ေတြ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ဖယ္ထုတ္ခံလိုက္ရတဲ့အခါ..၊ ယုတ္ေလ်ာ့သြားတဲ့အခါ ပမာဏမ်ားရင္ မ်ားသေလာက္ ေလာင္ရေတာ့တာ..။



တစ္ခါတစ္ခါ ေတြးမိတယ္..။ ကိုယ္ဟာ Screenshot ေလး တစ္ခုေတာင္မွ ဖ်က္ပစ္ဖို႔ ၀န္ေလးေနတတ္တဲ့သူပါလား လို႔ေပါ့..။ ေတြးတုန္းကေတာ့ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးပါး ေတြးလိုက္တာပါ..။ ရယ္ရယ္ေမာေမာ ေတြးျဖစ္တာပါ..။ ဒါေပမဲ့ အရယ္ရဲ႕ေနာက္မွာ ေမာစရာ အေတြးေတြ တစ္ပံုႀကီး ကပ္ပါလာတယ္။ တကယ္တမ္းေျပာရရင္ Screenshot ေလးတစ္ခုပဲျဖစ္ျဖစ္..၊ ႀကီးႀကီးမားမား အမွတ္တရပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္ဘယ္ေလာက္ ဖက္တြယ္ထားထား၊ ဆုပ္ကိုင္သိမ္းဆည္းထားထား တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ လက္လႊတ္လိုက္ရတာပါပဲ..။ ေသျခင္းတရားနဲ႔ တိုက္ခ်လိုက္ရင္ အရာရာဟာ ၿပိဳလဲကုန္ေတာ့တာပါပဲ..။ ေသျခင္းတရားဟာ ေတြးမိရင္ လန္႔လန္႔သြားေစတယ္ လို႔ စဥ္းစားမိတဲ့အခါတိုင္း တကယ္ကို ေၾကာက္လန္႔သြားေစခဲ့..။ အဲဒီအေတြးဟာ တကယ္တမ္း ကိုယ္တိုင္ႀကံဳရတဲ့အခါ ရင္ဆိုင္ဖို႔အတြက္ အေထာက္အပံ့တစ္ခုခုေတာ့ ျဖစ္မွာပါပဲ လို႔ တစ္ဆက္တည္း ထပ္ေတြးမိၿပီး ၿပံဳးျဖစ္ျပန္တယ္..။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ အရယ္အေမာ အေပ်ာ္အရႊင္နဲ႔ အေၾကာက္အရြံ႕ဟာ လံုးလည္ခ်ာလည္လိုက္ၿပီး သံသရာလည္ျပန္တယ္..။



သံသရာဆိုလို႔ ေသျခင္းတရားနဲ႔ ဆက္စပ္ၿပီး ေတြးမိတဲ့အထဲ အဲဒီ သံသရာဆိုတဲ့ဟာႀကီးလည္းပါတယ္..။ သံသရာဟာ Diameter ဘယ္ေလာက္ရွိမွန္း တြက္ဆလို႔မရတဲ့ စက္၀ိုင္းႀကီးလို႔ ဆိုၾကပါစို႔..။ ေမြးဖြား၊ ရွင္သန္၊ ေသဆံုး ဆိုတဲ့ ဘ၀တစ္ခုဟာ အဲဒီ သံသရာဆိုတဲ့ ပုတီးကံုး စက္၀ိုင္းႀကီးရဲ႕ ပုတီးေစ့ကေလးေပါ့..။ ပထမပုတီးေစ့ဟာ ေကာ္နဲ႔လုပ္ထားတဲ့ ပုတီးလံုးကေလး ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ၿပီး၊ ေနာက္တစ္လံုးက်ေတာ့ ေက်ာက္စိမ္းပုတီးေစ့ကေလးလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္..။ ဖန္နဲ႔ ဒါမွမဟုတ္ သစ္သားတစ္မ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ ပုတီးေစ့ကေလးျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာေပါ့..။ ဒါမွမဟုတ္လည္း ပုလဲလံုးကေလးနဲ႔ေပါ့..။ ကိုယ္ေတြဟာ အဲဒီ ပုတီးကံုးႀကီးကို အပတ္ေရ ခပ္မ်ားမ်ားရေအာင္ ေလာဘနဲ႔စိပ္ေနသူေတြေပါ့..။ ဘုရားေစာင္းတန္းတစ္ေနရာမွာ ပုတီးတစ္ကံုးကိုင္ အက်အနထိုင္ၿပီး ဂါထာတစ္ေထာင္ မျပည့္ေသးပါလား မျပည့္ေသးပါလားနဲ႔ စိတ္မရွည္ႏိုင္ျဖစ္ေနတဲ့ ယၾတာေခ် အေဒၚႀကီးတစ္ဦးလို ေဒါသနဲ႔ စိပ္ေနသူေတြေပါ့..။ လာဘ္လာဘေပါမ်ားခ်င္ရံုသက္သက္ ရြတ္ဖတ္ေနတဲ့ ပုတီးတစ္ေခ်ာက္ေခ်ာက္ ဦးေလးႀကီးတစ္ေယာက္လို ေမာဟနဲ႔ စိပ္ေနသူေတြေပါ့..။ တကယ့္တကယ္ အဲဒီပုတီးကံုးႀကီးကို လႊတ္ခ်ခ်င္လာတဲ့အခါ ကိုယ့္ဖက္က အစြဲအလန္းကင္းကင္းနဲ႔ စိတ္ရွင္းဖို႔ေတာ့ အနည္းဆံုး လိုမွာပါပဲ..။ ဘဝမွာ ဖက္တြယ္ဖမ္းဆုပ္ထားတတ္ၾကသလို လႊတ္ခ်တတ္ဖို႔ဟာလည္း သိပ္လိုတယ္ဆိုတာ တစ္ေန႔ထက္ တစ္ေန႔ ပိုပို ရိပ္စားမိလာတယ္..။ အဲဒီအတြက္လည္း သင္ယူ က်င့္ယူရမယ္ဆိုတာလည္း ပိုပို သိလာတယ္။



ဘ၀အဓိပၸာယ္ဆိုတာ ဘာလဲ လို႔ ေတြးမိတဲ့အခါတိုင္း အဘိုး ညည္းခဲ့တဲ့ စကားေလးကိုပဲ အၿမဲ ျပန္ၾကားတယ္..။ ဆံုးခါနီး တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ေလာက္မွာ မခ်င့္မရဲ ညည္းခဲ့တာ..။ "မနည္းလြန္းဘူးလားကြာ.." တဲ့..။ အဲဒီတုန္းက သူ ခံစားေနရတဲ့ ေ၀ဒနာေၾကာင့္ ရင္ပူလြန္းတယ္ ထင္ပါရဲ႕..၊ ဆံုးခါနီး ရက္ပိုင္းမွာ အခ်ိဳရည္ေအးေအးေလး ေသာက္ခ်င္တယ္ အၿမဲ ပူဆာ ညည္းညဴတဲ့ အဘိုးကို ပုလင္းအဖံုးကေလးထဲ လိေမၼာ္ရည္ကေလးထည့္ၿပီး အာသာေျပပါေစေတာ့ရယ္ လို႔ သြားတိုက္တဲ့ ေျမးကို ေျပာတဲ့စကားကေလး..။ ပုလင္းအဖံုးကေလးထဲက လိေမၼာ္ရည္ကို ေတြေတြကေလးစိုက္ေငးၾကည့္ၿပီး မခ်ိတင္ကဲေလသံနဲ႔ ညည္းခဲ့တဲ့ စကားကေလး..။ အဲဒီတုန္းက ကိုယ္က အပူဟပ္ေနသူကိုး..။ ေထြေထြးထူးထူး သိပ္မေတြးမိဘူး။ ဒီအတိုင္းေတာင္ ခၽြဲေတြ ခဏခဏ ႏိႈက္ထုတ္ေပးေနရတဲ့ အဘိုးအတြက္ အခ်ိဳရည္ဟာ ဘယ္လိုမွ မသင့္ေတာ္ပါဘူး။ သူ စိတ္ေက်နပ္ေအာင္ နည္းနည္းပါးပါး တိုက္ၿပီးမွ မရွိေတာ့ဘူး ေဖႀကီးရဲ႕၊ ကုန္ၿပီ ဘာညာေတြ ေလွ်ာက္ေလွ်ာက္ ေျပာရတာပါပဲ..။ ထားပါေတာ့..။ ေနာက္မွ ျပန္စဥ္းစားျဖစ္တယ္။ ဘ၀ အဓိပၸာယ္ဆိုတာ ဒါလား၊ ေတာက္ေလွ်ာက္ရွင္သန္လာခဲ့ရသမွ်ရဲ႕ အဆံုးသတ္ဟာ လိေမၼာ္ရည္တစ္ဖံုးစာမွ်သာလား၊ ဘ၀မွာ ရႏိုင္သမွ် ခ်ိဳၿမိန္မႈဟာ အဖံုးကေလးထဲက လိေမၼာ္ရည္ေလာက္ေတာင္ ေသခ်ာမႈရွိပါဦးမလား..။ အဘိုးရဲ႕ မ်က္လံုးေတြကို ျပန္ အမွတ္ရမိတယ္။ "မနည္းလြန္းဘူးလားကြာ" ဆိုတဲ့ အဘိုးရဲ႕စကားမွာ ဘ၀ဆိုတာရဲ႕ အႏွစ္သာရဟာ အေတာ္ႀကီး ျပန္ဆင္ျခင္ယူရမယ့္အရာျဖစ္သြားခဲ့..။



ခ်ိဳၿမိန္မႈလို႔ ထင္ခဲ့တဲ့အရာေတြ ဘ၀မွာ ဘယ္ေလာက္မ်ား မ်ားျပားခဲ့ပါသလဲ။ တံလွ်ပ္ေတြေနာက္ တေကာက္ေကာက္ေလွ်ာက္လိုက္ရင္း ပိုမို ေမာဟိုက္လာရျခင္းမွာပဲ ကိုယ္ေတြစိတ္ဟာ အသားက်ေနခဲ့တာေပါ့။ မေနေပ်ာ္ဘူးလို႔ တဖြဖြညည္းရင္း၊ မေပ်ာ္ပိုက္ဘူးကြာ လို႔ တတြတ္တြတ္ ရြတ္ဆိုရင္း ေနေပ်ာ္ဖို႔၊ ေပ်ာ္ပိုက္ရႊင္လန္းဖို႔ နည္းလမ္းကို မရွာေဖြ၊ မႀကံဆႏိုင္အားခဲ့ၾကသူေတြ..။



ဆရာႀကီးတင္မိုးရဲ႕ ကဗ်ာထဲကလို ေဆးလိပ္တိုခ်ိန္ေတြ၊ ေနညိဳခ်ိန္ေတြဟာ လူတိုင္းအတြက္ အခ်ိန္မေရြး ေရာက္လာႏိုင္တာပါပဲ..။ ငါ့ ကို ျပန္ပို႔ၾကပါေလ ဆိုတဲ့စကားရဲ႕ေနာက္မွာ ဘယ္သူေတြက ဘယ္လိုနည္းလမ္းမ်ိဳးနဲ႔ ပို႔မွာလဲဆိုတဲ့ အေတြး ကပ္ပါလာႏိုင္ေကာင္းရဲ႕။ ဘယ္ကို သြားမွာလဲ၊ ဘယ္လိုသြားမွာလဲ ဆိုတာကလည္း စဥ္းစားစရာပါပဲ။



ရွင္သန္ေနထိုင္စဥ္မွာေရာ ထြက္သြား၊ ျပန္ရတဲ့အခါေတြမွာေရာ ေပ်ာ္ရႊင္ေစဖို႔၊ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ဖို႔ နည္းလမ္းဟာ ဘာမ်ားလဲ၊ အဲဒီ ပတ္စ္ကုဒ္ကေလးဟာ ဘာမ်ားျဖစ္ေလမလဲ..။ လိႈင္းလံုးႀကီးေတြေအာက္ တဆတ္ဆတ္ တုန္ယင္ေမာဟိုက္ေနတဲ့ စကၠဴေလွကေလးရဲ႕ ကမ္းကပ္တည္ၿငိမ္ခ်ိန္ဟာ ဘယ္ေတာ့မ်ားလဲ..။ အဲဒီလိုနဲ႔ ေမွ်ာ္ရင္းေမွ်ာ္ရင္း ျပန္ျပန္ေမ်ာပါသြားတဲ့ အ၀ိုင္းပတ္ႀကီးထဲ ကိုယ္ေတြဟာ ဘူတာတစ္ခုခုေရာက္ရင္ ဆင္းမယ္အႀကံနဲ႔ ရထား ပတ္စီးေနၾကသူေတြေပါ့..။ မဆံုးႏိုင္ေသာ တစ္ေမွ်ာ္တစ္ေခၚ ရႈခင္းေတြဟာ ကိုယ္ေတြကို သံလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ဖိတ္ေခၚ ဆြဲငင္ ဟစ္အူလို႔..။ ကိုယ္ေတြကလည္း မိန္းေမာစြာ လိုက္လံဟစ္အူလို႔..။ ဆြဲဆြဲငင္ငင္..။
  


ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့..၊ ေသခ်ာတယ္ထင္မွတ္ထားတဲ့ ပုလင္းအဖံုးထဲက လိေမၼာ္ရည္ရဲ႕ ခ်ိဳၿမိန္မႈဟာလည္း ခၽြဲက်ပ္မလာခင္ တဒဂၤအထိသာ ဆိုတာပါပဲ..။ အခ်ိဳေတြ ကုန္သြားတဲ့အခါ..။



ေႏြရိပ္
ႏွစ္ဆယ္၊ ေအာက္တိုဘာ၊ ႏွစ္ေထာင့္ဆယ့္ငါး

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.